Terms and conditions
Všeobecné obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné
podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúcich z
kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku medzi predávajúcim a kupujúcim cez
internetový obchod Artpass.sk (v ďalšom aj ako „Internetový obchod“) a
tvoria jej neoddeliteľnú súčasť.
2. Pod pojmom predávajúci sa rozumie obchodná spoločnosť Dog Center,
so sídlom: Horný Rad 534/5, 906 13 Brezová pod Bradlom, IČO: 53754191,
zapísaná v obchodnom registri MV SR oddiel: OZ, vložka č.
VVS/1-900/90-61531 (ďalej len „Predávajúci“).
3. Pod pojmom kupujúci sa rozumie fyzická alebo právnická osoba,
ktorá nakupuje tovar prostredníctvom internetového obchodu ako
spotrebiteľ alebo ako podnikateľ.
4. Pod pojmom spotrebiteľ sa v zmysle §52 ods. 4 zákona č. 40/1964
Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len
"Občiansky zákonník“) rozumie fyzická osoba, ktorá v súvislosti so
spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej
praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
5. Pod pojmom podnikateľ sa v zmysle §2 ods. 2 zákona č. 513/1991
Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný
zákonník“) rozumie osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba, ktorá
podniká na základe živnostenského oprávnenia; osoba, ktorá podniká na
základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov;
fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do
evidencie podľa osobitného predpisu.
6. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim spotrebiteľom
neupravené v týchto Obchodných podmienkach sa riadia príslušnými
ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení
neskorších predpiso, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení
neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), ako aj inými
súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi predpismi.
7. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim podnikateľom
neupravené v týchto obchodných podmienkach sa riadia príslušnými
ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení
neskorších predpisov a inými súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi
predpismi.
8. Pod pojmom tovar sa rozumejú výrobky ponúkané
prostredníctvom Internetového obchodu, ktoré sú následne vyrobené na
mieru podľa špecifikácií kupujúceho.
2. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
1. Kupujúci si môže objednať tovar nachádzajúci sa v ponuke
Internetového obchodu, pričom v objednávke je povinný uviesť požadované
špecifikácie tovaru vyrábaného na mieru.
Kupujúci uskutoční objednávku správnym a úplným vyplnením objednávky na Internetovom obchode.
2. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné
vyplnenie všetkých, registračným formulárom požadovaných údajov a
náležitostí vrátane telefonického kontaktu.
3. Pravdivo a úplne vyplnená objednávka je považovaná za návrh
zmluvy. Všetky prijaté elektronické objednávky. Odoslaním objednávky
kupujúci prehlasuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami a
reklamačným poriadkom.
4. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je
považovaná za záväznú, pričom potvrdením objednávky predávajúcim vzniká
medzi zmluvnými stranami kúpna zmluva. Automaticky vykonané oznámenie o
prijatí objednávky, ktoré bude kupujúcemu doručené na e-mailovú adresu
ihneď po odoslaní objednávky, sa nepovažuje za záväzné potvrdenie
objednávky.
3. STORNO OBJEDNÁVKY
1. Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu až do jej záväzného potvrdenia predávajúcim.
2. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť riadne vybavenie objednávky alebo jej časti v prípade, že:
2.1. Nie je možné objednávku kupujúceho záväzne potvrdiť, napr. z
dôvodu chybne uvedeného telefónneho čísla kupujúcim, nedostupného
e-mailu).
2.2. Kupujúci v minulosti neprevzal tovar, alebo iným spôsobom porušil obchodné podmienky.
2.3. Tovar sa už nevyrába, alebo nedodáva, alebo sa výrazným
spôsobom zmenila cena tovaru. V prípade, že táto situácia nastane,
predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o
ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu
kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo
zaslaná na ním uvedenú adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.
4. KÚPNA CENA TOVARU
1. Ceny tovaru sú v internetovom obchode uvádzané v mene EUR vrátane DPH. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien.
2. Ceny poštovného a balného sú bližšie uvedené v bode 5 týchto obchodných podmienok.
3. Zvýhodnené ceny tovarov sú na stránke internetového obchodu
zreteľne označené symbolom „ZĽAVA“ a sú platné do vypredania zásob
a/alebo počas trvania doby uvedenej pri zvýhodnenej cene. Pri tovare so
zvýhodnenou cenou je uvedená aj pôvodná cena.
4. Kupujúci je o konečnej cene vyrozumený pri vyplňovaní objednávky ešte pred jej záväzným potvrdením.
5. Dokladom o predaji tovaru je faktúra, ktorá je súčasťou každej zásielky, a ktorá zároveň slúži aj ako dodací list.
6. Kúpnou cenou tovaru sa rozumie cena platná v deň odoslania objednávky kupujúcim.
5. POŠTOVNÉ A BALNÉ
1. Predávajúci si neúčtuje balné.
2. Cenu dodania tovaru nájdete na: https://www.artpass.sk/sk/doprava
6. PODMIENKY A MOŽNOSŤ PLATBY ZA TOVAR
1. Kupujúci je povinný vyznačiť v objednávke spôsob platby, ktorý
si vyberá – využitím služby PayPal, platbu kreditnou kartou cez GOPAY,
Stripe, platbu prostredníctvom služby Ahoj alebo prevodom.
2. V prípade, ak si kupujúci zvolí platbu kreditnou kartou,
prostredníctvom služby PayPal, GOPAY alebo Stripe alebo prevodom a cena
za objednaný tovar nebude uhradená v plnej výške, má predávajúci právo
prerušiť, alebo odmietnuť dodanie tovaru do doby, kedy bude cena
uhradená.
7. DODACIE PODMIENKY
1. Tovar objednaný kupujúcim mu bude dodaný v závislosti od
dostupnosti tovaru a prevádzkových možností predávajúceho v čo
najkratšom termíne, najneskôr však do 30-tich dní odo dňa potvrdenia
objednávky predávajúcim.
2. Pri každom tovare je uvedená dostupnosť tovaru. V prípade, že si
kupujúci objednal tovar, ktorý je v čase objednania vypredaný,
predávajúci má právo predĺžiť dobu dodania, o čom kupujúceho informuje; v
prípade, že sa tovar objednaný kupujúcim už nevyrába, predávajúci o
tejto skutočnosti kupujúceho bezodkladne informuje a zároveň je
predávajúci povinný do 14-tich dní vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za
tovar alebo preddavok za tovar, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú
na náhradnom plnení.
3. Kupujúci je informovaný o všetkých zmenách v stave objednávky
e-mailom. Status objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v
systéme.
4. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v
objednávke. Ak nedôjde k prevzatiu tovaru kupujúcim v mieste určenom v
objednávke, predávajúci má nárok na náhradu škody vo výške účelne
vynaložených nákladov spojených s dodaním takto objednaného tovaru a
zároveň je predávajúci oprávnený odmietnuť zaslanie tovaru objednaného
ďalšou objednávkou z dôvodu prvotne neprebraného tovaru.
5. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
6. Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej spoločnosti SPS na
adresu alebo výdajné miesto podľa toho, akú možnosť si zvolil kupujúci v
objednávke.
7. Dodanie tovaru na území členských štátov Európskej únie, príp.
iných štátov, sa realizuje výhradne po predchádzajúcom písomnom súhlase
kupujúceho s cenou za poštovné a prípadných ďalších dodacích podmienok.
8. Predávajúci nenesie zodpovednosť za dôsledky spôsobené
oneskoreným doručením alebo stratou zásielky zavinenou prepravcom alebo
nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou.
9. V prípade, že sa zásielka s objednaným tovarom vráti späť na
adresu predávajúceho ako nedoručená z dôvodov na strane kupujúceho
(napr. nesprávne uvedená adresa, kupujúci zásielku neprevzal
nedopatrením alebo úmyselne), predávajúci odošle kupujúcemu správu
e-mailom so žiadosťou o informáciu, ako ďalej postupovať v súvislosti s
objednaným tovarom. V prípade, že kupujúci požiada o opätovné odoslanie
zásielky, predávajúci doúčtuje k celkovej cene zásielky aj cenu za
dopravu z dôvodu ďalšieho doručenia, ktorá bude v rovnakej výške ako pri
pôvodnom doručení. V prípade, že poštovné bolo zdarma, bude kupujúcemu
doúčtovaná výška poštovného podľa spôsobu dodania.
10. Informácie o cenách a spôsobe dopravy sú bližšie uvedené na https://www.artpass.sk/sk/doprava
8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. Odstúpenie od zmluvy kupujúcim spotrebiteľom je upravené v
zákone č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších
predpisov (ďalej len " Zákon o ochrane spotrebiteľa") .
2. V zmysle ustanovenia § 19 ods. 1 písm. c) Zákona o ochrane
spotrebiteľa a vzhľadom na povahu tovaru a jeho špecifikáciu v zmysle
bodu č. 8 Článku 1., kupujúci nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy po
záväznom prijatí objednávky od predávajúceho.
9. ZÁRUČNÉ PODMIENKY A REKLAMAČNÝ PORIADOK
1. Reklamáciu môže kupujúci uplatniť iba na tovar zakúpený prostredníctvom Internetového obchodu.
2. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia
tovaru kupujúcim. (Záručná doba pri reklamácii tovaru zakúpeného
právnickou osobou alebo fyzickou osobou, ktorá má pridelené IČO, je 12
mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.)
3. Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené nesprávnym
používaním, nesprávnym skladovaním, alebo poškodením tovaru kupujúcim.
4. Kupujúci si uplatní reklamáciu vypísaním reklamačného protokolu a
jeho odoslaním spolu so zaslaním reklamovaného tovaru a dokladu o kúpe
na adresu predávajúceho The Madomel Art, Kuklov 103, 908 78 Kuklov.
5. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo na jej
bezplatné, včasné a riadne odstránenie a predávajúci je povinný vadu bez
zbytočného odkladu odstrániť. Ak predávajúci vadu tovaru odstránil,
alebo chybný tovar vymenil za bezchybný, považuje sa reklamácia za
vybavenú.
6. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby
sa vec mohla riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci, alebo má
právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide
síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné
vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne
užívať.
7. V prípade neodstrániteľných vád, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
8. Predávajúci sa zaväzuje určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3
pracovných dní odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru, najneskôr však do
30 dní odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru.
9. Spotrebiteľ sa môže obrátiť na predávajúceho so žiadosťou o
nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, akým predávajúci vybavil jeho
reklamáciu. Akékoľvek spory, ktoré vzniknú medzi predávajúcim a
kupujúcim, je možné riešiť dohodou alebo mimosúdnou cestou.
10. V prípade, že sa zmluvným stranám nepodarí dosiahnuť v predmete
sporu dohodu, môže sa spotrebiteľ obrátiť na Slovenskú obchodnú
inšpekciu ako jeden z možných subjektov alternatívneho riešenia sporu a
podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa postupu
bližšie uvedeného v § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. v znení neskorších
predpisov. V prípade záujmu o súdne riešenie sporu vzniknutého medzi
predávajúcim a kupujúcim, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená
obrátiť sa na vecne a miestne príslušný súd v Slovenskej republike s
návrhom na riešenie sporu.
11. Všetky oznámenia a ďalšie úkony, ktoré majú byť v zmysle
všeobecne záväzných právnych predpisov alebo dohody zmluvných strán
urobené písomne, alebo budú urobené písomne, sa budú doručovať druhej
zmluvnej strane na poslednú známu adresu tejto zmluvnej strany.
10. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
1. Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho na základe
zákonných podmienok, ktoré sú uvedené v nariadení Európskeho parlamentu a
Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri
spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa
zrušuje smernica 95/46/ES a v zákone č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných
údajov.
2. Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch,
ich spracovaní a ochrane sú uvedené na
https://www.artpass.sk/sk/ochrana-sukromia
11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na stránkach
Internetového obchodu v deň odoslania objednávky kupujúcim, ktorý ich
bez výhrady prijíma.
2. Predávajúci si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu, či doplnenie týchto obchodných podmienok.
3. V prípade, že má kupujúci pocit, že jeho spotrebiteľské práva
boli porušené, má v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z o alternatívnom
riešení spotrebiteľských sporov právo obrátiť sa za účelom vyriešenia
sporu na subjekt alternatívneho riešenia sporov.
4. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť od 1.11.2024
ORGÁN DOZORU:
Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A
P. O. BOX č. 5
820 07 Bratislava
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70